неділю, 17 грудня 2017 р.

Майстер-клас «Приготування равіолі»

Скажи мені – я забуду,
Покажи мені – я запам’ятаю,
Дай мені зробити це,
І це стане моїм назавжди.

Це прислів’я як не можна краще характеризує таку сучасну технологію навчання, як майстер-клас. Ця технологія дає можливість педагогічним працівникам ознайомитися з новими напрямками в кулінарії. А це означає крок уперед у своїй справі, у своєму професійному становленні, від якого залежить підготовка майбутніх спеціалістів. Саме тому наша кафедра вирішила провести тиждень майстер-класів.
12 грудня в нашому училищі відбувся майстер-клас із теми «Приготування равіолі», який проходив у навчально-виробничій лабораторії. Підготувала його майстер виробничого навчання Тінякова Світлана Володимирівна. На заході були присутні учні груп 32кп та 34кп, майстри виробничого навчання кафедри «Кухар. Пекар» та гості. Світлана Володимирівна відкрила таємниці приготування та подачі цієї страви, відповіла на різноманітні запитання учнів. 45 хвилин майстер-класу пройшли надзвичайно швидко. Адже, коли цікаво, то час минає непомітно.
                                                  
Всі присутні після закінчення заходу куштували смачні равіолі і ділилися своїми враженнями від побаченого та почутого.

Немає коментарів:

Дописати коментар